دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۳۲:۴۶

رئیس اچ.اس.یی شرکت ملی نفت ایران:
محیط‌زیست برای صنعت نفت کالایی لوکس نیست

باشگاه خبری فراساحل: محیط‌زیست را برای صنعت نفت کالایی لوکس نمی‌دانیم، بلکه با نظارت و اجرای قوانین محیط‌زیستی توانسته‌ایم آلاینده‌های زیست‌محیطی را کاهش دهیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و  به نقل از سایت شانا، رئیس محیط‌زیست مدیریت اچ.اس.یی شرکت ملی نفت ایران، با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران ١٢ دوره در نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست حضور داشته است، به فعالیت‌های انجام شده در حوزه متبوع خود اشاره کرد و گفت: این مرکز سال گذشته در سه پروژه اصلی و مهم فعالیت داشت که تقویت مدیریت زیست‌محیطی در سواحل خلیج‌فارس، پروژه استانداردسازی برآورد انتشار آلاینده‌های هوا در سطح شرکت ملی نفت ایران و پروژه طرح جامع مدیریت پسماند، از مهمترین این پروژه‌ها بودند.

مرضیه دانشگر، بازنگری و چاپ مجدد کتاب مجموعه قوانین و مقرارت زیست‌محیطی، پیگیری و اجرای الزام‌های زیست‌محیطی که از طرف سازمان حفاظت‌محیط زیست ابلاغ می‌شود و برای زیرمجموعه و شرکت‌های تابعه وزارت نفت ارسال می‌شود، نظارت‌های ادواری و بازدیدها از شرکت‌های تابعه برای نظارت بر حسن فعالیت‌ها را از دیگر موارد زیستی‌محیطی شرکت ملی نفت ایران دانست. وی تصریح کرد: با ایجاد و نگهداری ٤٨٥٠ هکتار فضای سبز در اطراف تاسیسات نفتی و همچنین خرید و نصب دستگاه‌های پایش آلودگی هوا در مناطق نفت‌خیز توانسته‌ایم آلودگی‌های زیست‌محیطی را کاهش دهیم. رئیس محیط‌زیست مدیریت اچ.اس.یی شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد: کاهش ١٢ درصدی گازهای سوزانده شده در مناطق نفت‌خیز جنوب نسبت به سال قبل از طریق پروژه‌های جمع‌آوری گاز و کاهش٤٧ موردی نفت‌ریزی در شرکت‌های تابعه، از دیگر برنامه‌های اجرایی اچ.اس.یی، شرکت ملی نفت ایران بوده است.



  کد خبر : 604
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :